Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitmen

1972 İstanbul doğumlu olan B. Tolga Sasık, Kabataş Erkek Lisesi’nin ardından, 1994 yılında Hacettepe Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nden mezun olmuştur.
Çalışma hayatına okulla beraber yürüttüğü çokuluslu bir halı ihracat firmasının satış koordinatörlüğü ile başlamış, sigorta brokerlığı ile devam etmiştir.
1995 yılında tamamladığı askerliğinin ardından Turkishbank’ın açmış olduğu sınavı kazanarak bankacılık hayatına başlayan Sasık, daha sonra 2011 yılına kadar sektörün önde gelen çeşitli bankalarında Bireysel Bankacılık ve Kobi Bankacılığı alanlarında orta ve üst düzey yönetici pozisyonlarında görev yapmıştır.
2001 yılından bu yana finans sektöründeki görevlerinin yanısıra, çeşitli sektörlerden 10.000’i aşkın kişiye Satış Becerileri, Satış Yönetimi, İletişim, Koçluk, Müzakere Teknikleri vb. gibi birçok konuda Kişisel Gelişim Eğitimi vermiştir.
2006, 2010 ve 2015 (tekrar) yıllarında MediaCat tarafından yayınlanmış, Türk usulü satış yöntemlerini içeren “Satışın Türkçesi” ve “Büyük Satışlar İçin Küçük İpuçları” isimli 2 kitabı bulunan Sasık, çeşitli konferans ve workshop organizasyonlarının yanısıra dönem dönem birçok dergi ve web sitelerinde satış üzerine köşe yazıları yazmaktadır.
2008 yılı içinde MBA eğitimini tamamlayarak çeşitli üniversitelerde seminerler veren ve eğitim faaliyetleri ile birlikte halen Satış Kanalları Oluşturma, Gayrimenkul Geliştirme, Yurtdışı Şirket Ortaklıkları ve Yatırımları, Bayi/Franchise kanalları oluşturma ve yönetme, İş Geliştirme, Sheconomy-Kadınlara Pazarlama (Türkiye’de ilk), Müşteri Memnuniyeti ve Çalışan Memnuniyeti (iç/dış müşteri) konularında çeşitli firma ve holdinglerde danışmanlıklar/üst düzey yöneticilik yapan B. Tolga Sasık evli ve 1 çocuk babasıdır.

Kurum Kültürü, Kurumsallaşma ve "Tercih Edilen" Marka Oluşturma

8 Mayıs 2021

Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi

66 Saat / 5,5 Hafta

22 Mayıs 2021

Kurumsal İletişimle Müşteri ve Marka Sadakati Stratejileri

12 Saat / 1 Hafta

17 Nisan 2021

Micro MBA

90 Saat / 7,5 Hafta

Online

17 Nisan 2021

Stratejik Satın Alma ve Müzakere Yönetimi

42 Saat / 3,5 Hafta

Sürdürülebilir Markalar ve Kriz Yönetimi